CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 13 Mac 2011

dear, my future husband...


semakin hari, semakin nampak apa yg ak maokn dalam hidup ni...beginning of my new life..yg mne knl ak sblm ni, must plek..pic2 freehair ak suma xde...i think, i should delete all da pics...ak nak berusaha tuk berubah menjadi gurl yg solehah...sum1 have told me.."gurl perlu jaga apa yg dye ada coz sejahat2 laki..dye must nak pilih gurl2 yang baik2 tuk dijadikan isteri supaya zuriatnya terpelihara..tp ALLAH maha adil..baik untuk yg baik dan sebaliknya...".. ble dgr je kte2 tu..tersentuh hati aku..ak nak kn suami yg baik, yg pndai jge ak..syg ak..jd x salah kalu ak usha nak kn terbaik dalam hidup ak...segalanya bermula dr diri sendiri....for my future husband..i don't know where are u n who are u??...ketahuilah sy cari awk....sy harap kte akan diketemukan 1 hr nnty...awk cari sy jugak yer.....!!!

awak..mungkin sy xkn dapat yg selengkap2nya dr syarat2 yg dituntut oleh syaraq dalam mencari pasangan hidup iaitu agama,keturunan,harta,cantik..tp sekurg2nya awak ada agama pn sudah memadai untuk saya...saya ni da la x bagus dalam bab2 agama ni..jd sy nak awak dorong sy..bimbing saya sebab sy x punya iman yg kuat tuk bangun sendiri...

awak...sy suka suami sy kuat brusaha..jd awk pn kne lah kuat..nak tanggung saya ngn anak2..kan2..tp xde la sy mintak awak kerja pg ptg siang mlm sampai xde masa tuk family..hee..ble awak kuar cari rezeki..sy hope rezeki tu halal..ingat tao!!..x kisah la pe pekerjaan skali pn tp asalkn halal..ble awak blek dr kerja..sy akan sambut awak di hadapan pintu dgn penuh kasih syg..nak tlg bukakkn stokin awak pn sy x kisah..huhu..

lepas tu..sy harap awk paham sy..sy ni nty mybe akan jd seorang isteri yg bekerjaya..awk kisah x??? ermmm awk bg kn sy kerja...ok ap jd cikgu...kerja yg mulia tu..sy harap awk sokong sy dr segala aspek..tp kalu sy salah..awk tegur la sy....kalu sy terabaikn rumah tangga kite..sy minta mf...jd, awk kne tegas cikit ngn sy...sy ni mnja..mengade2...ingat tau...

warna warni mcm pelangi..
nmpk pulak mcm naga...
bergaduh jgn smpai membenci...
e2 adat berumah tgga...

awak...kalu kte gaduh..awk jgn la cari bini len...sy takot awk tgglkn sy....tp kalu x gaduh pn x best gak..nmpk suram je kn...xpe awk..kte gaduh2 mnje da la...sy suka kalu gitu...

ermmm...awk, sy x larat da nak tulis...mcm2 benanye sy nak kan...huhuhu...tp insya_ALLAH..sumanya adalah untuk kebaikkn kte bersama...smoga jodoh kte akan kekal...setiap hari sy akan berdoa untuk kebahagian kita dan kekal ke akhirnya....tp yg utama skali semoga kita ketemu wahai my future husband....hee...
.....sincerely from kasih.....

3 comments:

Atep

nice entri.. semogaa tercapai ape yg dicita2kan~ (^_^)

izZah karim

senget la anis. tp comel sgt ^^
nk jgk~~~
<3 dear my future husband... tett!

kasih

huhu...ijah nak jua...ting! ting!

Catat Ulasan